راینو چیست؟

اين روزها براي اينکه يک طراح کارآمد باشيد...
نياز به ابزاري داريد که کمک کند به سرعت طرح‌هايتان را گسترش دهيد و با دقت کافي آنها را با تمام کساني که در روند تحقيقات، توسعه، بازاريابي و فروش و ساخت و ساز محصول درگير هستند رد و بدل کنيد!
با يک طرح دستي ساده، يک نقشه‌ي فني، مدل فيزيکي، اطلاعات اسکن شده، يا حتي فقط يک ايده شروع کنيد! راينو ابزار مدلسازي دقيقي در اختيار شما مي‌گذارد که بتوانيد طرح‌هايتان را آماده‌ي رندر، انيميشن، تحليل، ساخت و... کنيد.
راينو قابليت ايجاد، ويرايش، تحليل، مستندسازي و رندر طرح‌هايتان را بدون هيچ محدوديتي در ميزان پيچيدگي و اندازه‌ي کار در اختيار شما قرار مي‌دهد.

ويژگي هاي نرم‌افزار راينو

امکان فرم‌پردازي و مدل‌سازي فرم‌هاي آزاد سه‌بعدي؛ هر شکلي را که بتوانيد تصور کنيد، مي‌توانيد در راينو مدل‌سازي کنيد. پس بدون محدوديت ايده‌پردازي کنيد.
دقت فوق‌العاده؛ طراحي، نمونه‌سازي، مهندسي، تحليل، مستندسازي و ساخت هرچيزي در اندازه‌اي، مهم نيست چقدر کوچک يا چقدر بزرگ باشد.
ويرايش و تغيير نامحدود؛ آزادانه و بدون نگراني، تغيير و اصلاحات مورد نظرتان را اعمال کنيد.
نقشه‌کشي دوبعدي و تصويرسازي؛ همچنين شما مي‌توانيد مدل‌هاي ساخته شده خود را تبديل به خطوط و سطوح دوبعدي کنيد تا براحتي با تکنولوژي‌هاي موجود نظير ليزر، پلاسما و واترجت آنها را برش بزنيد و بسازيد.
سازگاري و هماهنگي با نرم‌افزارها و سخت‌افزارها؛ راينو از تمام فرمت‌هاي دوبعدي و سه بعدي رايج پشتيباني مي‌کند و امکان تبادل فايل با تمام نرم‌افزارهاي مدلسازي (از جمله Solidworks, Catia, 3DsMax, Sketchup و...) را به شما مي‌دهد. همچنين براي نمونه‌سازي سريع (Rapid Prototyping) ، راينو با سخت‌افزارهاي موجود نيز به خوبي هماهنگ است.
يادگيري سريع و آسان؛ بدون اينکه زمان ارزشمند خود را صرف يادگيري نرم افزارهاي پيچيده کنيد، بر روي طراحي متمرکز شويد و از طراحي لذت ببريد.
سرعت؛ راينو حتي روي قديمي‌ترين سيستم‌ها و ابتدايي‌ترين لپ‌تاپ‌ها هم سريع و روان کار مي‌کند و نياز به سخت افزار قدرتمند خاصي ندارد.

با اين توضيحات اگر راينو را نرم‌افزار مناسب کار خود يافته‌ايد از همين حالا کار با آن را شروع کنيد. فايل نصب نرم افزار را از اينجا دريافت کنيد و يادگيري را با اين فايلها (آموزش راينو 5 سطح يک + فايلهاي تمرين، آموزش راينو 5 سطح دو + فايلهاي تمرين و کتابچه راهنماي راينو) شروع کنيد! اگر شما هم معتقديد که هيچ چيز نميتواند جاي آموزش حضوري را بگيرد، با توجه به شرايط خود يکي از دوره هاي زير را انتخاب کنيد!

دوره آموزش نرم افزار راينو Rhino مقدماتي
دوره آموزش راينو پيشرفته (براساس ورژن 5)