نرم افزار فروش

آیا توقعات شما فراتر از ابزارهایی است که تاکنون دراختیار داشته اید؟

نرم افزار فروش ایده آل دات نت یکی از مهمترین و قویترین نرم افزارهای شرکت ایده آل سیستم می باشد و توسط آن قادر خواهید بود با ایجاد ارتباط طولانی مدت و سودآور با مشتریان خود، به رشد و توسعه فروش بپردازید .

سیستم فروش ایده آل .net شما را قادر میسازد قلمرو و موقعیت های فروش خود را به درستی مدیریت نمائید و با ارائه برنامه های صحیح و حفظ مشتریان، قویترین ابزار رقابت را در اختیار داشته باشید.

در اختیار گذاشتن ابزاری قدرتمند جهت تهیه آمار و اطلاعات سریع و صحیح در مورد مشتریان علاوه بر کمک به تصمیم گیریهای به موقع مدیران، باعث تضمین فروش بلند مدت و نیز یافتن مشتریان جدید بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف می شود .

ویژگیهایی چون امکان معرفی شرایط تسویه حساب هر مشتری و محاسبه و میزان بدهی وی با توجه به زمان تسویه حساب توافق شده، امکان تعریف ترتیب صدور برگه هایی چون مجوز خروج، خروج و فاکتور با توجه به وضعیت اعتباری مشتریان، امکان ثبت سفارشات نمایندگان از روی اینترنت و تعریف فیلدهای جدید در مورد آیتم ها و مشتریان و حتی تعریف فرمها و برگه های جدید و نامگذاری آنها جهت انجام عملیات پیش بینی نشده روزانه و دهها توانایی دیگر، از جمله توانائی های ارزنده ایده آل .net است .