معرفی کامل نرم افزار هلو

در اولين بخش سراغ نرم افزار هلو رفتيم ، نرم افزاري که توانسته به کمک نيرو هاي طراح و حرفه اي به ساده ترين شکل ممکن ، نرم افزار هاي تخصصي خيلي خوبي را روانه بازار نمايد . مطمئنا” وقتي صحبت از نرم افزار حسابداري مي شود ، در همه مشاغل و اصناف ، حرفي از اين نرم افزار هم به ميان مي آيد . يکي از دلايل پر طرفدار بودن اين نرم افزار بين همگان برقراي بيشترين ارتباط با غير حسابداران است . به عنوان مثال مدل فروشگاهي آن بخوبي توانسته است نظر خيلي از افرادي که هيچ گونه سر رشته اي در حسابداري ندارند را بخودش جلب کند و به همين علت يک ارتباط گسترده را در بيرون از جامعه حسابداري برقرار نموده است .

حتما بخوانيد سپيدار سيستم(شبکه اي از کانال همکاران سيستم)

البته اين نرم افزار در اولين مراحل ارائه به بازار ، با توجه به ساده بودن نسخه اول خود ، نتوانست بطور کامل با بقيه نرم افزار ها رقابت کند و به همين جهت در نسخه هاي بعدي افزونه هاي بيشتري را به آن اضافه کرد و توانست در رقابت اين بازار پر هياهو يکي از پرفروش ترين نر م افزار هاي حسابداري شود .

در حال حاضر افزونه هاي خيلي خوبي در نسخه هاي جديد آن طراحي شده است که برخي از مهترين آنها عبارتست از :

به روز رساني مستمر در قالب ارائه نسخه هاي جديد
ارائه خدمات پشتيباني از طريق اينترنت
امکان اتصال به pos بانک صادرات و اقتصاد نوين
قابليت اتصال به pos فروشگاهي
قايليت افزودن امکانات جديد به عنوان کيت
قابليت ارتقاء به نسخه هاي بالاتر
معرفي کامل نرم افزار هلو در پرشين حساب

اين نرم افزار با توجه به نوع مشاغل و دسته بندي آنها در مدل هاي مختلفي به بازار آمده است و تنوع خوبي را ارائه نموده است :

هلو شرکتي
هلو فروشگاهي
هلو توليدي
هلو جامع و صنعتي
هلو تحت شبکه
که هر کدام از اين نرم افزار ها به سه مدل ساده ، متوسط و پيشرفته طبقه بندي مي شود و کاربران با توجه به حجم فعاليت خود انتخاب کنند. اگر شرکتي داريد و نيازي به کنترل انبار نداريد ، مي توانيد از سيستم فروشگاهي استفاده کنيد ، در سامانه شرکتي نرم افزار انبار هم با سيستم حسابداري لينک شده است و مي تواند به شما گزارشات تکميلي و مناسبي ارائه نمايد (آموزش نرم افزار هلو).