امکانات نرم افزار هلو

صدور انواع فاكتور (خريد، فروش، پيش فاكتور، ضايعات و مرجوعي) دريافت و پرداخت به صورت چك، نقد، نسيه، تخفيف.

خرج چك گردش چك و گزارشات متنوع از چكهاي وصولي، وصول نشده و … بر حسب تاريخ، پشت نمره، شماره چك و يا … عملكرد بانكه و صورت حسابهاي بانكي مطابق با استاندارد بانكهاي كشور به تفكيك هريك از شماره حسابها.

اعلام سررسيد چكها به صورت اتوماتيك، امكان ثبت چكهاي تضميني و گزارشات مربوطه معرفي كالا در سطوح اصلي و فرعي، همچنين تعريف نمودن مشخصه‌هاي كالا به دلخواه عملكرد برنامه بوسيله نام كالا در كليه مراحل و يا استفاده از كد كالا تا 15 رقم مطابق مشاغل مختلف فهرست ريالي و تعدادي از كل انبارها به صورت لحظه‌اي و تعيين قيمت كالا بر حسب نرخ روزانه ارز (درهم، دلار و …) .

سفارش خريد كالا بصورت دستي يا اتوماتيك از روي حداقل موجودي كالا (حد سفارش) انبارگرداني و اتخاذ تصميم مديريت در مورد كالاهاي كسري و انتقال به سال جديد . آموزش نرم افزار هلو

گزارشات مخصوص جهت سابقه مشتريان و اطلاعات آماري از بهترين مشتريان، بهترين كالا و فروش ماهيانه و … اعلام وضعيت اشخاص از لحاظ بدهكاري و بستانكاري و حتي مبلغ چكهاي عهده آنها در قسمتهاي مختلف برنامه.

مشخصات كامل مالي و شخصي طرف حسابها به همراه ترازنامه و سابقه آنها مشخصات واسطه‌ها ثبت كميسيون آنها با درصد پيشنهادي و يا بدون در نظر داشتن درصد .

تنظيم گزارشات بصورت دلخواه از لحاظ نوع نگارش، اندازه، نوع قلم، رنگ، شروط مورد نظر و … صورت مغايرت بانكي به وسيله صورتحساب بانك از طريق مودم و يا موردي توسط اپراتور محاسبه سود و زيان لحظه‌اي، ترازنامه دو ستوني و چهار ستوني.

برنامه‌ريزي مفيد توليد و فروش و همچنين استفاده‌ي بهينه از منابع توليد، يكي از مهم ترين پيش نيازهاي تداوم و ظفريــابي فعاليت‌هاي توليدي و بازرگاني است. حال آن كه برنامه‌ريزي توليد و تصميم‌گيري درباره‌ي چگونگي تخصيص منابع در فرايند توليد و عرضه محصولات به بازار، نيازمند آگاهي دقيق از اطلاعات انبار است.
به همين دليل بسياري از سازمان‌ها و موسسات اقتصادي براي داشتن اطلاعات به هنگام وضعيت انبار و نظارت بر آنها، از نرم افزار انبار و حسابداري انبار بهره مي‌جويند.
توجه به ارتباط نزديك عملياتي و اطلاعاتي ميان سيستم‌هاي انبار، تداركات، توليد و فروش از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و استفاده از نرم‌افزاري كارساز خواهد بود كه چنين ارتباطي را ميان سيستم‌هاي يادشده فراهم آورد.
نرم افزار حاضر به عنوان بخشي از سيستم يكپارچه‌ي اطلاعات مديريت همكاران سيستم، به شايستگي اين قابليت را در خود دارد و نياز سازمان‌ها و موسسات اقتصادي را به خوبي برآورده مي سازد.
يكي از مهمترين نرم افزارهاي فارسي زبان است. ويژگي مهم اين نرم افزار استفاده از sql server 2000 مي باشد كه نرم افزار را قادر ميكند تا سندهاي بسيار زيادي را ثبت كند بدون اينكه براي كاركرد نرم افزار مشكلي ايجاد گردد و يا در هنگام ثبت كردن سندها زمان زيادي ببرد.