درباره V-Ray 3

همونطوري که اطلاع داريد ما هم تاکنون در وبسايت سعي کرديم که تمام اخبار نسخه 3 اين انجين محبوب رو به اطلاع شما برسونيم. اما بياييد کمي به عقب برگرديم و بررسي کنيم که از همون 6 ماه پيش چه مطالبي درباره اين نسخه از وي ري گفته شد و در وبسايت قرار گرفت. در تاريخ 17 تير خبر رونمايي از V-Ray 3 در نمايشگاه SIGGRAPH 2013 در وبسايت منتشر شد. پس از اون پرداختيم به شرح کامل ويژگي هاي جديد V-Ray 3 و براي من خيلي جالب بود که مورد استقبال بسياري از دوستان نيز قرار گرفت. همچنين کمپاني Chaos Group اعلام کرد که قراره V-Ray 3.0 در SIGGRAPH Asia 2013 نيز حضور داشته باشه و از ويژگي هاي جديد اين نسخه براي شرکت کنندگان در اين رويداد ورکشاپ و سخنراني هايي برگزار بشه. آموزش vray

بروزرساني هاي نسخه بتا
از زمان انتشار اولين نسخه بتا تاکنون 2 بار آپديت و بروزرساني از طرف Chaos Group انجام شده که در ابتدا تغييراتي که در اين دو بروزرساني انجام شده.

نگاهي به برخي ويژگي هاي جديد V-Ray 3.0 و بررسي محيط کاربري اين نسخه
در 31 اکتبر 2013 نسخه جديد از وي ري 3 بتا با عنوان Build 3.05.04 منتشر شد که در اون چندين ويژگي جديد ولي مختصر اضافه شده بود و البته تعداد زيادي باگ هم برطرف شد که فکر ميکنم مهمترين اصل اين نسخه برطرف کردن همين باگ ها بود. کمپاني Chaos Group در يک فايل PDF به شرح اين تغييرات پرداخت که اگه دوست داشته باشيد ميتونيد دانلود و مطالعه کنيد. (V-Ray-3ds-Max-Build-3.05.03)