معرفی نرم افزار هلو

هلو نرم افزاري است که کليه عمليات حسابداري ، انبار ، خريد فروش ، چک و بانک و توليد به صورت يکپارچه صورت ميدهد.
اين نرم افزار در مجموعه هاي فروشگاهي ، شرکتي ، توليدي ، جامع ، صنعتي و تحت شبکه به بازار عرضه شده است. همچنين اين نرم افزار نسخه هاي متعددي را جهت مشاغل مختلف ارائه نموده است.
نرم افزار حسابداري هلو يکي از مهمترين نرم افزارهاي فارسي زبان است


از ويژگيهاي اصلي نرم افزار هلو مي توان نکات ذيل را برشمرد:
ارائه شده تحت زبان برنامه نويسي دلفي
براي ديدن کامل متن به ادامه مطلب مراجعه نماييد
قدرت گرفته از بانک اطلاعاتي SQL Server
سازگاري با ويندوز XP / Vista / Seven
قابل ارائه به صورت نسخه هاي تحت شبکه
بروزرساني مستمر
قابل اجرا بروي سيستم هاي مکانيزه فروش
قابليت اتصال به پوز بانک صادرات

برخي امکانات اين نرم افزار عبارتند از:
- صدور انواع فاکتور (خريد، فروش، پيش فاکتور، ضايعات و مرجوعي) دريافت و پرداخت به صورت چک، نقد، نسيه، تخفيف.
- خرج چک گردش چک و گزارشات متنوع از چکهاي وصولي، وصول نشده و … بر حسب تاريخ، پشت نمره، شماره چک و يا … عملکرد بانکه و صورت حسابهاي بانکي مطابق با استاندارد بانکهاي کشور به تفکيک هريک از شماره حسابها.
- اعلام سررسيد چکها به صورت اتوماتيک، امکان ثبت چکهاي تضميني و گزارشات مربوطه معرفي کالا در سطوح اصلي و فرعي، همچنين تعريف نمودن مشخصه‌هاي کالا به دلخواه عملکرد برنامه بوسيله نام کالا در کليه مراحل و يا استفاده از کد کالا تا ?? رقم مطابق مشاغل مختلف فهرست ريالي و تعدادي از کل انبارها به صورت لحظه‌اي و تعيين قيمت کالا بر حسب نرخ روزانه ارز (درهم، دلار و...)
- سفارش خريد کالا بصورت دستي يا اتوماتيک از روي حداقل موجودي کالا (حد سفارش) انبارگرداني و اتخاذ تصميم مديريت در مورد کالاهاي کسري و انتقال به سال جديد . آموزش نرم افزار هلو
- گزارشات مخصوص جهت سابقه مشتريان و اطلاعات آماري از بهترين مشتريان، بهترين کالا و فروش ماهيانه و … اعلام وضعيت اشخاص از لحاظ بدهکاري و بستانکاري و حتي مبلغ چکهاي عهده آنها در قسمتهاي مختلف برنامه.
- مشخصات کامل مالي و شخصي طرف حسابها به همراه ترازنامه و سابقه آنها مشخصات واسطه‌ها ثبت کميسيون آنها با درصد پيشنهادي و يا بدون در نظر داشتن درصد.
- تنظيم گزارشات بصورت دلخواه از لحاظ نوع نگارش، اندازه، نوع قلم، رنگ، شروط مورد نظر و … صورت مغايرت بانکي به وسيله صورتحساب بانک از طريق مودم و يا موردي توسط اپراتور محاسبه سود و زيان لحظه‌اي، ترازنامه دو ستوني و چهار ستوني.